4 Mart 2011 Cuma

DALTONLAR KAVUŞTU:))











Blog sorunumuz hala çözülemedi:(umarım bu durum uzamaz...Resmen  alışamadım yaaa diğer adreslere kafam karıştı beceremıyorum evimden ayrılmış sankı yabancı bır  evde yaşam sürer misali:(ama napalım blogu yalnız bırakmıcam  giriş yapabıldiğim vakit yazıcam:( Edamın başlattığı bloguma dokunma!! DESTEĞE DEVAM ...neyse konuyu değiştireyim...
Hafta sonu teyzemın kızı geldi onun şerefine bizde  toplandık.Tabıkıde bızım neşe kaynağımız bercomuzda yanımızdaydı gırgır şamata her zaman ki gibi çılgın çılgın şarkı söylemesı hala kulağımdaaa sesiiii:)))Üstüne güloş teyzemde süpriz yaptı annem,kardeşim,güloş teyzem,peloş,berco,defnem ve fıroo:))evde geçirdiğimiz neşeli geçen bir gundu paylaşayım istedim artık böyle arad kişisel durumlarımıda paylaşıcam hep kurabıye hep kurabıye olmaz sevgiyle kalın:))

6 yorum:

Mutfaktan mis kokular dedi ki...

Allah sohbetinizi artirsin canim !!

defne kurabiye&nani'nin günlüğü dedi ki...

aylacım nıye kızdın canım?ünlem işaretınden bıraz öfke gördüm:(?teşekkurler bu arada vakit buldukça toplanıyoruz:)

mmm dedi ki...

Nagehancım. Bu resimlerde hangisi sensin? Allah muhabbetinizi arttırsın.

defne kurabiye&nani'nin günlüğü dedi ki...

minecim hangisi olarak hayal etmıştın benı lutfen yaz:))sarışın olan benım pembe ojeli:))

mmm dedi ki...

Pembe ojeli olan:) Bayılırım pembe ojeye:)

defne kurabiye&nani'nin günlüğü dedi ki...

:))bendeee:))