5 Mart 2011 Cumartesi

Doktor Bahane gerısı sahane:)






Balım hafif öksürmeye başladı klasık defne hastalığı.Kış geldimi bitmez...Sevgili doktorumuz UZM.Dr.İshak ÇALIŞKAN'a kontrole götürdük soğuk algınlığı başlangıçı dedi .Yalova  civarlarında bir numara doktor ,  zor günlerimizde bizi hiç yalnız bırakmadı gece gündüz her telefonumuza sabırla cevap verdi ilgili ve önemli olan her ayrıntıya dikkat eden bir sağlıkcı çocuklarımız önce ALLAH a sonra doktorlarımıza emanet.Birde doktorumuz bağışık güclendirici ilaçlara sıcak bakmıyor eğer bünyesi çok düşük değilse büyük hastalık geçirmediyse gerek yokmuş en güzeli doğal yollarla beslenerek bağışıklık sağlamakmış bilginize.
 Doktorumuz orhangazi'de Yalova 'dan Orhangazi yarım saat sürüyor Yalovadan giderken solda bursa'dan gelirken sağda:)))ne güzel tarif ettim dimi:)))Köfteci Yusuf 'a gittik.Köfteler bır harıkaaaa ye yee ye  anam yeeeee:))sanki bağımlılık yapıyor yedikçe yiyorsun :))Eğer yolunuz düşerse kesin uğrayın derim ne zaman gitsem ıkı katıda dolu Allah kazançlarını arttırsın iyi olan herşey daima kazanır:)Umarım bu lezzetı tadarsınız:)



BLOGUMA DOKUNMA demeye devam... 

4 yorum:

mmm dedi ki...

Çok geçmiş olsun cnm. Öpüyorum bebişi yanaklarından. Ben benim ufaklık hasta olunca çok üzülüyorum ve stresli oluyorum. Allah korusun bebişlerimizi.

defne kurabiye dedi ki...

ninecim iyi şimdi Allaha şükür aynen bende hem sınırlı hem üzgun hıç birseyden zevk almayan ınsan halıne dönuyorum Amin Rabbım korusun onları her kötülükten...

Stil Direktoru dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun balım aynı durumdayız inan hasta olmayan yok .(

defne kurabiye dedi ki...

EDA'm benım aynen öyle ben turp gibiyim maşallahh:)))defnemde daha iyi aman sende iyi ol kaç gundur bakıyorum http://www.blogger.com/profile/01536722147742723759 ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ yenı yazılarını beklıyorum bıze enerjı veren fotolarını öpuyorum kocaman balım:)