11 Haziran 2011 Cumartesi

temmuz ayı:))

slm dostlar temmuz ayı sakın bır ay olucak benım için tabıkı 4ne kadar:)Düğünler başladı ee bıde yakın olunca kurabiye işine bıraz ara verdim siparişleri boş zamana getırmeye çalışıyorum tabıkı o boş zaman varsa:)))Düşündümde temmuz ayı hem hediye verelim hemde 1yaş kampanyası gibi yenı bır kampanya başlatalım,değişiklik olsun:)ama daha karar vermedım temmuzun 10gibi kararımı açıklarım:)









dostlarımdan gügümüzü evlendırdık hazıran ayıda cok yoğun geçiyor düğün telaşlarından sipaşlerı gerı bıle cevırdım bır kaçı harıç:)sizlerle güzel kareleri paylaşmak ıstedim işte gügümüzzzz:)))Düğün yeri anneme çok yakındı çok üşüdüğüm için üstümü değiştirdim:)))eğlenceli curcunalı bır gündü gügümüzzz  biraz ağladı ama balayınıda kaptıı:)))Allah mutluluklarını daim etsin dostlarımın hepsini cok seviyorum iyi ki varsınızzz:))

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

güzel kalp güzel yüz maşallah ya size
çifte de mutluluklar sarıldım mucxxxxxx

mmm dedi ki...

Şıklık yarışı:) Sonsuz mutluluklar.

defne kurabiye dedi ki...

canım benım cok teşekkur ederim çılgın kadınım:))

defne kurabiye dedi ki...

minemmm:))aynen